Lentewenc Sp. z o.o.

Nazwa firmy:

Lentewenc Sp. z o.o.

Miejscowość:

01-015 Warszawa

Adres:

Skwer Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 5 lok. 37

Telefon:

Targi WorldFood Poland to stały element targowej mapy Polski. Wystawcy i goście traktują tą imprezę jako miejsce cennych spotkań, doskonałej organizacji oraz profesjonalnie zorganizowanych rozmów B2B. Bezpośredni kontakt z handlowcami i kupcami w poprzedniej edycji zakończył się wieloma nowymi relacjami biznesowymi (84% wystawców, którzy uczestniczyli w prawie 400 spotkaniach potwierdza udane rozmowy).

WorldFood Poland to największe targi żywności i branży spożywczej o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 roku, gromadzące tysiące osób z branży z kraju, jak i z całego świata. Od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców, a finał Konkursu odbywa się na uroczystej gali.

Podczas ostatniej edycji, przez trzy dni ponad 350 Wystawców z 25 krajów gościło w Warszawie na zaproszenie Organizatorów VI edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland. W wyjątkowych 9 pawilonach narodowych byli reprezentanci m.in. Tajlandii, Ukrainy, Włoch, Hiszpanii, Azerbejdżanu, Korei Południowej, Białorusi, Sri Lanki i Malezji.

Nieprzerwanie, od kilku lat trwania targów, najbardziej popularne są sektory związane ze zdrowym i aktywnym trybem życia – EcoFood, poświęcone żywności organicznej i naturalnej oraz NutraFood, dedykowane żywności funkcjonalnej, suplementom diety i odżywkom. W 2019r w strefie żywności ekologicznej swoją ofertę zaprezentowało 154 producentów, a w nowym sektorze NutraFood 45 producentów.

W specjalnie zorganizowanej części rozmów biznesowych uczestniczyło 43 kupców z Polski i 19 kupców międzynarodowych. Największym zainteresowaniem obdarzono produkty ekologiczne, tradycyjne i naturalne, produkty premium, produkty marki własnej, wyroby mięsne, cukiernicze i piekarnicze, alkohole, napoje bezalkoholowe i dodatki do żywności.

Targi odwiedziło prawie 7 tysięcy branżowych gości, wśród których 89% ma wpływ na decyzje lub je podejmuje. Głównie są to osoby z kadry managerskiej lub kierowniczej, którzy zajmują się w branży spożywczej sprzedażą hurtową i detaliczną, dystrybucją, produkcją, przetwórstwem, eksportem, importem i HoReCą. Największą popularność zdobyły produkty ekologiczne i tradycyjne, ale także wyroby cukiernicze, alkohole, kawa i herbata, produkty premium, suplementy diety czy dodatki do żywności.