Nici z deklaracji o zaciskaniu pasa

Share on facebook
Share on linkedin

Pomimo pandemii i konsumenckich deklaracji o zaciskaniu pasa, wydatki na produkty ekologiczne w Polsce nie tylko nie spadają ale zwiększają się znacznie szybciej niż wcześniej – wynika z najnowszych danych, podawanych przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Nici z deklaracji o zaciskaniu pasa – polscy konsumenci nie chcą oszczędzać na bezpieczeństwie żywności. Dlatego produkty ekologiczne pozostaną jednym z najszybciej rosnących segmentów sektora spożywczego w naszym kraju. Z najnowszych badań firmy Nielsen, przytaczanych przez „Rzeczpospolitą”, wynika bowiem, że w zaledwie I półroczu rynek w Polsce urósł o 28% w porównaniu do 2019 r. Tymczasem w ub.r. pierwszych 6 miesięcy przyniosło wynik wyższy o 19,8% w stosunku do 2018 r. Mimo koronakryzysu i wysokich cen żywności ekologicznej, branża rośnie więc coraz szybciej.